Putintica istorie

Tata a facut greseala sa inceapa sa cumpere cartile scoase de National Geographic, cele care se vand impreuna cu ziarul Adevarul. Drept urmare saptamana asta i-am stat in cap pana cand mi-a inmanat volumul despre Japonia si de atunci tot stau si citesc, facand pauze doar ca sa asimilez informatiile noi.

Evident ca am reusit sa ma minunez cum japonezii aveau deja constitutie cand de la noi nici nu plecasera romanii cum trebuie. Cum au reusit ei in aproximativ 50 de ani sa treaca de la feudalism la modernism, evolutie care a tinut aproape un mileniu pentru unele popoare.

Recunosc ca istoria Japoniei nu-mi este atat de cunoscuta pe cat as dori sa fie, pe simplu motiv ca pana acum m-am axat pe limba si pe artele lor traditionale.

Asa ca am arat prin youtube si am gasit documentare. Postez si aici unul si sper ca va fi de folos persoanelor interesate.

1 comentarii:

Unknown spunea...

I had no idea that James Clavell actually told a true story or at least he started from something real. It's a great discovery. Love the documentary by the way.

Trimiteți un comentariu