Prietenii mei!

Sunt cei mai tari din lume! Stiu ca toata lumea zice chestia asta despre prietenii lor, dar eu o sa va mai si explic care-i motivul pentru care fac aceasta afirmatie :D.

Ieri dat-am party de ziua mea si aproape 90% din cadourile primite aveau de-a face cu Japonia. Evident ca pasiunea mea pentru aceasta tara este stiuta de toti. Daca imi impartasesc gandurile cu voi, pe net, si nici macar nu va cunosc, evident ca pe prietenii mei i-am aiurit deja cu atata Japonie.

Photobucket

Dupa cum puteti observa din poze am primit tot ce si-ar putea dori un gaijin (tamagonigiri plush toy included!)

Photobucket

Evident ca au existat tachinari la adresa chashaku-lui, fiindca baietii nu se puteau abtine de la comentarii de genu: "E un bat!" Da, dar ce bat frumos, nu? :D

Sa explic deci ce se vede.
1 bucata plush in forma de tamagonigiri
1 bucata tava de servit sushi
1 bucata bol pe care scrie "prietenie"
2 bucati cani termoizolante pentru ceai
1 bucata chashaku
1 bucata tricou hand made pe care scrie Bakayarou ("Idiot" sau "Prostule" in traducere libera)


Pe langa cele vazute in poze am mai primit un ceai (rog persoana care mi l-a dat sa nu se supere ca nu a fost inclus in poze dar il deschisesem deja si nu se face sa areti chestii juma pline :P ) si un tricou super dragut, tot hand made.

Photobucket

Din cauza problemelor de shipping (e-bay-ul asta!) mai am cateva cadouri care inca nu au ajuns la timp, printre care un hishaku (polonic din bambus pentru ceremonia ceaiului) si cateva carti, printre care si Geisha a lui Lesley Downer (cata eminenta printre oamenii care studiaza cultura geishelor)

Deci ca sa rezum totul intr-o fraza:
AM CEI MAI TARI PRIETENI DIN LUME!

(da, stiu, pe biroul meu e dezordine de nedescris, dar atata timp cat stiu unde se afla lucrurile nu o sa ma pun sa fac curat)

1 comentarii:

Unknown spunea...

You forgot to mention the Percy Jackson books, though I know they aren't related to Japan, so it's ok :P
Really nice b-day party you had there going, I'm still feeling giddy from yesterday :D

Trimiteți un comentariu