Cosplay (コスプレ)

Cosplay - sau costume play-ul resprezinta participanti care se imbraca in costume identice cu cele ale personajelor din diverse manga, anime-uri, jocuri video etc.

Cand eram mica, fara sa-mi dau seama, am facut si eu cosplay. Pe la vreo 5 ani, cand Sailor Moon era in mare voga pentru fetite, eu am rugat-o pe maicamea sa-mi faca costum ca a lui Sailor Mars. Evident ca mama a mai improvizat un pic (in loc sa-mi faca rochie a facut fusta si bluza, si in loc sa fie rosie fusta a facut-o albastra) dar idea generala era acolo. Mi-am facut henshin stick din carton, desenat si colorat de mine, in toata mandria mea si am cautat (fara prea mult succes) dupa o tiara pe care sa o pot purta.

Dupa ce mi-am reaprins pasiunea pentru anime-uri mi-am dat seama ca si altii au facut acelasi lucru (cu mai mult succes decat mine) si ca exista un intreg curent pe subiect.


Axel Cosplay by ~WitchyElphaba on deviantART



Bleach: The Usual Suspects by *behindinfinity on deviantART


Death Note: This Is Heaven by *behindinfinity on deviantART

In Romania sesiuni de Cosplay au loc la Nijikon si la Otaku Festival(de unde e si videoclipul pe care vi-l postez



Si cum imi place sa ma identific cu personajele mele preferate, cosplay voi mai face o data, peste cateva luni, la premiera lui Harry Potter and the Deathly Hallows :)

1 comentarii:

Andera Y spunea...

Am pierdut Otaku anu' asta, dar in niciun caz nu pierd Nijikon. Macar sa ajung la concursurile de cosplay si sa mai fie lumea care vinde tot felul de prostioare ca astea sunt partile mele preferate. :)

Trimiteți un comentariu