Children Full of Life

Am avut norocul ca acum cateva zile sa gasesc un blog pe care erau postate o droaie de documentare. Eu cum trebuie sa vad si sa stiu totul, am simtit ca sunt in al noualea cer cand am vazut ca au si documentare despre Japonia/cultura japoneze. Am avut timp sa ma uit la 3 pana acum, pe care urmeaza sa le postez si aici.

Primul, Children full of life descrie povestea unui invatator de clasa a 4-a care incearca sa-i invete pe copii ce inseamna empatia si compasiunea. Am plans cum nu credeam vreodata ca o sa pot plange, vazand cat de dezvoltati emotional sunt acei copii. Chiar sper sa vada cat mai multi invatatori si profesori documentarul asta si sa invete cum sa se comporte.









2 comentarii:

Gabriel spunea...

Emotionant film. Nu-i de mirare ca japonezii sunt unde sunt, daca asta este educatia pe care o primesc in scoala primara.

In al doilea rand, felicitari pentru blog. Recent te-am descoperit si esti o incantare. Si mie imi place mult Japonia.

Ana spunea...

Sunt de acord cu Gabriel, eu deabia l-am vizionat si documentarul mi-a confirmat ceea ce credeam despre japonezi.

Trimiteți un comentariu