Ceaiul de la Florian

Dupa luna mea de vacanta, am revenit in tara cu forte proaspete si planuiesc o serie de postari despre cativa actori japonezi importanti. Insa pana atunci as dori sa laud, daca imi permiteti, cafeneaua Florian (cea mai veche cafenea care a functionat continuu inca de la infiintare) si ceaiul excelent pe care il servesc. Nu am mai baut ceai asa de bun de mult timp. Desi, sincer, nu aveam asteptari prea mari, dorind mai mult experienta de a bea la faimoasa cafenea, nu bautul in sine al ceaiului, am fost placut surprinsa. Desi era la plic, lucru care initial m-a suparat, mi-am dat seama in secunda in care l-am baut, ca nu aveam motiv. Folosind aceasi pliculet pentru 3 cesti de ceai, nu a facut ceaiul sa-si piarda aroma sau puterea. Nici serviciul folosit nu a fost urat, dar prea european pentru mine, sincer.







1 comentarii:

Svetlana spunea...

Chiar am vrut sa spun asta cand am vazut poza ta: de ce e ceaiul la pliculet? Dar apoi m-am gandit ca this is how it's usually served, except Carturesti.

Trimiteți un comentariu