Japan Center

Si ultima postare cu privire la vacanta este legata de magazinul Japan Center. In timp ce ma plimbam prin Antwerp cu prietenul meu, am dat sa mergem pe o strada mai micuta din centrul orasului, sa vedem zona si fara asaltul turistilor. Cred ca am fost ghidata sa ajung acolo, ca am dat nas in nas cu un magazin care parea ca vinde antichitati japoneze.



Evident ca am intrat si a fost extrem de dureros. Antichitati, kimono, costume de samurai, futon, servicii de ceai, cutii de bijuterii, etc. Parca nu ma puteam dezlipi de el si cum aveam doar bagaj de mana cand am intrat in tara nici nu puteam cumpara nu stiu ce lucruri.



M-am multumit cu 5 plicuete de saruri de baie de diferite arome si un set de caligrafie pentru mama. Pentru momentul de fata. Ca mai dau eu pe acolo.





Puteti intra pe site-ul Japan Center sa vedeti si voi ce minunatii au de vanzare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu