Fratii Yoshida

Am inceput sa scriu postarea asta luni la pranz. Intre timp concertul a fost anulat din cauza exploziilor de ieri din Bruxelles si doliului national de 3 zile declarat ieri. Nu vreau sa schimb postarea, fiindca nu vreau ca teroristii sa-mi alunge din minte fericirea pe care o aveam luni in asteptarea unei seri educative si relaxante in centrul orasului. Am auzit de atacuri in drum spre servici si sunt, la fel ca restul tarii, inca in stare de soc. Imi ofer condoleantele familiilor lovite de atac si sper sa ajunga candva sa isi revina din teroarea zilei de ieri.




Deci hai sa-mi incep pelegrinajele legate de cei 150 de ani de prietenie intre Belgia si Japonia.

Incepem joia asta cu un Matsuri care va avea loc la centrul de arte BOZAR al Bruxelles-ului. Printre alte 5 prezentari artistice voi reusi in sfarsit sa ii vad pe fratii Yoshida in concert live!





Fratii Yoshida sunt o trupa de artisti care canta la shamisen formata din Ryōichirō Yoshida (吉田 良一郎) nascut in 1977 si Kenichi Yoshida (吉田 健一 ) nascut in 1979 in Hokkaido.


Cei doi frati au inceput sa studieze shamisen-ul inca de la 5 ani cu maestrul Koba Adachi in stilul Minyo. Incepand din 1989 au studiat cu Takashi Sasaki in stilul Tsugaru.

Impreuna au lansat o serie de albume incepand din 1999 cand primul lor disc s-a vandut in peste 100.000 de exemplare (numar foarte mare pentru un CD de muzica traditionala). In momentul de fata incorporeaza si instrumente vestice precum tobele sau chitarile electronice in cantecele lor.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu